marketin-goodyear-dunlop-hellas
Ιουνίου 28, 2016 Νέα Χωρίς σχόλια

Η Goodyear αποκάλυψε τη νέα ψηφιακή στρατηγική της, συμπεριλαμβανομένης και της παρουσίασης μιας βελτιωμένης ψηφιακής πλατφόρμας σε όλες τις χώρες της περιοχής του ΕΜΕΑ (www.goodyear.gr) καθώς και μια καινοτόμα προσέγγιση για την παραγωγή ποιοτικών πληροφοριών για τους μεταπωλητές ελαστικών στην Ελλάδα.

Η νέα ιστοσελίδα δημιουργήθηκε και εξελίχθηκε βάσει αποτελεσμάτων έρευνας που έδειξαν ότι σχεδόν το 63% των καταναλωτών που αγοράζουν ελαστικά στην Ευρώπη αναζητούν ενημέρωση και πληροφορίες πριν προβούν στην αγορά. Από αυτούς, το 91% επιλέγουν το Internet ως κύρια πηγή πληροφόρησης – κάνοντας χρήση μηχανών αναζήτησης ή με επισκέψεις σε ιστοσελίδες κατασκευαστών[1].

Η νέα πλατφόρμα (www.goodyear.eu) έχει ήδη τεθεί με επιτυχία σε λειτουργία στο Ηνωμένο Βασίλειο, με εξαιρετικά αποτελέσματα. Η καινούρια ιστοσελίδα έδειξε μια πιθανή αύξηση 380% στην επισκεψιμότητα των ιστοσελίδων των μεταπωλητών μέσω της σελίδας της Goodyear – με άλλα λόγια, μιλάμε δυνητικά για τριπλασιασμό του πελατολογίου των μεταπωλητών.[2]

[1] Η έρευνα διεξήχθη από την IPSOS για λογαριασμό της Goodyear Dunlop το 2014.

[2] Για παράδειγμα, τα στοιχεία της Goodyear έδειξαν αύξηση κατά 380% στην επισκεψιμότητα της Βρετανικής ιστοσελίδας του HiQ, προερχόμενη από την ιστοσελίδα της Goodyear στο Ηνωμένο Βασίλειο, για την περίοδο Απρίλιος YTD 2016 vs. Απρίλιος YTD 2015

marketin-goodyear-dunlop-hellas-1

marketin-goodyear-dunlop-hellas-2

Written by nedelkos